Centrale backoffice
Vanaf maandag 5 september hebben de gezondheidscentra van de SGU (Stichting Gezondheidscentra Utrecht) 1 centrale back office.
De telefoongesprekken van de 3 centra (gc Lunetten, gc Hoograven en gc Het Zand) komen op een centrale plek binnen en worden beantwoord door assistentes van onze centra. Naast de vaste assistentes van de centra zijn er ook een aantal doktersassistentes in opleiding die deze centrale backoffice bemensen. Er is een huisarts als regie arts aanwezig voor het beantwoorden van vragen en het advies geven aan de assistentes.
De centrale backoffice is een pilot van een half jaar. Gedurende deze periode gaan we kijken of deze manier van werken ervoor zorgt dat:
- het beantwoorden van de telefoon voor de assistentes te overzien zijn en de wachttijden voor u kunnen verminderen
- een deel van de personele onderbezetting op deze manier kunnen oplossen
- nieuwe assistentes kunnen opleiden
Wij zouden het zeer op prijs stellen als u uw ervaring met de centrale backoffice met ons wil delen. Dat kan door een mail te sturen aan info@gezondsgu.nl onder vermelding van: centrale backoffice.